اولین جلسه عادی کمیته رسیدگی به درخواست ها و شکایات مردمی شورا برگزار شد .
در تاریخ دوشنبه آبان اولین جلسه عادی کمیته رسیدگی به شکایات و درخواست های مردمی شورای شهر شیراز در محل سالن کمیسیون های شورا به ریاست احمد تنوری و با حضور سید عبدالرزاق موسوی ، مهدی حاجتی، لیلا دودمان و سولماز دهقانی اعضای این کمیته برگزار شد.
در این جلسه که مدیران سازمان های مختلف و مرتبط شهرداری از جمله سازمان باغات ، سازمان سیما ، منظر و فضای سبز ، اداره حقوقی و املاک ، سازمان بازرسی و شهرداری منطقه سه نیز حضور داشتند ابتدا احمد تنوری رئیس کمیته رسیدگی به شکایات در سخنانی گفتند : کارشناسان و دبیر کمیته رسیدگی به شکایات مردمی هدفشان رفع مشکلات اداری مردم می باشد و در این راستا مکاتبات و پیگیری های لازم انجام می پذیرد و فقط پرونده هایی در جلسات عمومی کمیته مورد رسیدگی قرار میگیرد که پس از طی کردن مراحل مختلف به نتیجه لازم و روشنی منجر نشده باشند و در این جلسه 4 پرونده شکایت مردمی بررسی خواهد شد ولی تا کنون 96 مورد شکایات در کمیته بررسی شده که حدوداً 70 مورد به نتیجه لازم رسیده و الباقی در دست بررسی می باشد .
در ادامه جلسه شاکیان پرونده ها ادعای خود را مطرح نمودند و کارشناسان و مدیران مربوطه پاسخ های قانونی لازم را ارائه و در نهایت اعضای کمیته اعلام نظر نمودند .
جلسات عادی کمیته رسیدگی به شکایات شورا ماهیانه برگزار خواهد شد.