رییس کمیسیون حقوق شهروندی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: مشکلات شهروندان در کمیته رسیدگی به شکایات مردمی بررسی وراهکارهایی برای رفع آن ارائه شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهرشیراز، «احمد تنوری» گفت: در چهارمین جلسه کمیته رسیدگی به شکایت مردمی با حضورمدیرکل بازرسی، معاون حراست شهرداری و معاونین شهرداری منطقه3 و10، به بررسی و رفع شکایات مردم پرداختیم.
وی افزود: در این جلسه پس از بررسی دو شکایت از منطقه 10 در خصوص صدورپایان کار ساختمان دارای بالکن، که سبب ایجاد مزاحمت برای ملک مجاورشده بود، مقرر شد در جلسه ای با حضور نمایندگان و کارشناسان شورا این مشکل رفع شود.
تنوری گفت: رسیدگی به شکایت یک سرمایه گذار ازعملکرد شهرداری منطقه 10 مبنی برعدم صدور پروانه ساخت مجتمع تجاری، مسکونی پس از گذشت چند سال، در دستورکار جلسه قرارداشت که شهرداری منطقه متعهد شد پس از تشکیل جلسه با سرمایه گذارو بررسی و رفع مشکل، نتیجه را به شورا ارائه دهد.
وی ازاعتراض اهالی محله هفت تنان به عنوان یکی از شکایات مردمی ارسال شده به این کمیته یاد کرد وگفت: شهرداری منطقه 3، متعهد شد تا نسبت به رفع مشکلات به وجود آمده به دلیل فعالیت ماشین آلات بازی و تفریحی مستقر در بوستان کوهپایه، اقدام و تمام توان خود را در راستای کسب رضایت اهالی به کار گیرد.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز همچنین از ساماندهی ساعات استفاده اهالی محله از زمین چمن مصنوعی بوستان کوهپایه با هماهنگی نمایندگان اهالی محل خبرداد.