میز خدمت کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز و شهرداری منطقه دو، در بوستان لاله برپا شد.
به گزارش روابط عمومی وامور بینالملل شورای اسلامی شهر شیراز، دکتر «نواب قائدی» در حاشیه برپایی میز خدمت در بوستان لاله، گفت: در راستای اولویت اصلی کمیسیون، مبنی بر توجه به خواسته های به حق شهروندان در حوزه های مختلف شهری، تکریم ارباب رجوع و ارتقای خدمات به شهروندان، این میز خدمت برپا شد.
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز، بهبود و افزایش خدماترسانی در محلهها، شناسایی هرچه بیشتر نیازهای محلهها، صرفهجویی در وقت شهروندان، تسهیل و تسریع در انجام امور شهروندان، پاسخگویی به درخواستها و مطالبات شهروندان و ارتقای سطح رضایتمندی آنان را از جمله اهداف برپایی این میز خدمت برشمرد.
قائدی افزود: مدیران و کارشناسان مجموعه شهرداری منطقه دو تلاش کردند در این میز خدمت، پاسخگوی درخواستهای مراجعهکنندگان باشند.
وی با بیان اینکه تلاش برای توسعه و پیشرفت همه جانبه شهر، جلب رضایت مردم و خدمت صادقانه به آنان، رسالت، خط مشی و رویکرد کمیسیون است افزود: راهاندازی میز خدمت حتی در ساعات غیر اداری و تعطیل میتواند در برآوردهکردن نیازها و خواستههای شهروندان نقش مهمی ایفا کند.
ناظر شهرداری منطقه دو در شورای شهر ادامه داد: این کمیسیون همواره می کوشد تا علاوه بر بازدیدهای میدانی از نقاط مختلف شهر، اجرای طرح میز خدمت در بوستانها را نیز در دستور کار قرار دهد تا با شناسایی نیازهای مردم، در رفع این نیازها و پیشرفت شهر گام بردارد.
دکتر قائدی مشارکت شهروندان در امور شهری را مهم برشمرد و افزود: شهروندان میتوانند با شناسایی نیازهای محلهها، این مشکلات را به واحدهای مربوطه انتقال دهند تا مجموعهی شهرداری اقدام به رفع مشکل کند.